Menu / szukaj

Range Rover

czyli luksus na asfalcie i w terenie.

rumunia_maj_32

Range Rover pierwszej generacji pojawił się na rynku samochodowym w 1970. I chociaż z założenia miał być połączeniem terenówki z limuzyną, początkowo nie był autem zbyt luksusowym. W kolejnych latach produkcji stopniowo zwiększano komfort i ulepszano wyposażenie wnętrza. Jednym z pierwszych dodatków były dywaniki w bagażniku, których konieczność zamontowania zasugerowano z Pałacu Buckingham – miało to podnieść komfort przewożonych w bagażniku psów z królewskiej psiarni. Jednak sama konstrukcja samochodu okazała się tak nowatorska i udana, że Range Rover w swej pierwszej wersji utrzymał się na rynku przez 25 lat.

Range Rover w swej pierwszej wersji utrzymał się na rynku przez 25 lat.
Najbardziej chyba kultowy model Range Rover Classic był produkowany do początku 1994 roku. Następne generacje tego modelu to już w pełni wyposażone, bardzo luksusowe, ale nadal zachowujące rewelacyjną sprawność w terenie samochody. Range Rover, który wstępnie został stworzony jako alternatywa Defendera np. dla bogatych farmerów, obecnie jest bardzo ceniony przez biznesmenów.
Naszym zdaniem najlepszą bazą do przeprowadzenia ciekawej modyfikacji przebudowy pozostaje Range Rover pierwszej generacji. W końcu jako jedyny pojazd został wystawiony w paryskim Luwrze jako dzieło sztuki.
Osobiście jako użytkownicy wiekowego już RRC możemy z pełną odpowiedzialnością powiedzieć TO JEST TO! Uratowany przed zniszczeniem w zakurzonej stodole, odświeżony i podrasowany kilkoma gadżetami potrafi okazać wdzięczność pomagając nam w małych codziennych podróżach. A w weekendy dzielnie rusza w teren. Nie dajcie się zwieść pozorom ten samochód pomimo swego klasycznego eleganckiego wyglądu w środku kryje gorące off road’owe serce.

Wszystkie Range Rover